0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آشنایی با انواع مدل‌های برلیانس با مشخصات کامل

فناوری مدرن و طراحی لوکس در دنیای اتومبیل‌سازی است. این نام، به تنهایی، به ذهن تصویری از خودرویی با کیفیت و شکوهمند می‌آورد. برلیانس نه تنها به عنوان یک وسیله نقلیه بلکه به عنوان یک نماد از تمامیت و نوآوری در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود.

تاریخچه برلیانس

خودور برلیانس ساخت چین و نام یک کمپانی چینی می باشد که در سال 1992 تاسیس گردید .در سال ۲۰۱۲ شرکت برلیانس موفق به تولید بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه اتومبیل شد که همین امر باعث شد تا در سال ۲۰۱۳ به عنوان ششمین تولید کننده برتر خودرو در چین شناخته شود.

محصولات ماشین برلیانس به ایران به سال 1393 باز می گردد . برلیانس V5 اولین مدل این برند چینی بود که به دست مشتریان ایرانی رسید . بر این اساس مقرر شد برلیانس شاسی بلند V5 و خودروهای برلیانس سری H200 توسط سایپا و برلیانس های سری H300 و برلیانس کراس به عنوان برلیانس های پارس خودرو وارد بازار ایران شوند.

جهت مشاهده لوازم یدکی برلیانس کلیک نمایید . 

انواع مدل‌های برلیانس

برلیانس به عنوان یک شرکت خودروسازی چینی، انواع مختلف مدل‌های خودرو را به بازار ایران وارد کرده است. چند مدل از این ماشین‌ها که وارد ایران شده و توسط برخی از شرکت‌ها به عنوان نماینده این برند به فروش می‌رسند عبارتند از:

برلیانس H330 ، برلیانس H320 ،برلیانس V5  ، برلیانس V7 و.....

این مدل‌ها از محصولات برلیانس است که در بازار ایران موجودند و با ویژگی‌ها و امکانات متنوع، توجه مختلفی از مشتریان را جلب می‌کنند. 

 

 برلیانس H220

لوازم یدکی h220

خودرو برلیانس اچ 220که به ; برلیانس هاچبک سری 200 نیز شناخته می شود در سال 1394 توسط سایپا به ایران عرضه شد.تمام تیپ های برلیانس H220 از یک موتور 1.5 لیتری با حداکثر توان 103 اسب بخار بهره می برند.
برلیانس H220 در بازار ایران در دو تیپ برلیانس H220 دنده ای یا همان MT با گیربکس دنده ای 5 دنده دستی و برلیانس H220 اتوماتیک AT با گیربکس 6 دنده اتوماتیک (نیمه اتوماتیک) AMT عرضه می گردد.
البته قابل ذکر است که تولید مدل اتوماتیک برلیانس H220 از سال 1396 به دلیل استقبال کم و مشکلات ساختاری متوقف شد و پس از آن فقط مونتاژ نمونه های دنده دستی برلیانس H220 ادامه یافته است .

 برلیانس H230

 h230

برلیانس H230 یک خودروی سدان ساب کامپکت سگمنت B است که در دو تیپ دنده ایی و اتومات عرضه می شد و در سال 1394 توسط شرکت سایپا وارد بازار لوازم یدکی برلیانس ایران شد و خط تولید محصولات سری برلیانس اچ200 در بهمن ۱۳۹۵ از سوی سایپا به پارس خودرو انتقال یافت.
برلیانس 230 با توجه به قیمت مناسب ،جز سدان های نسبتا جمع و جور قرار می گیرد اما به دلیل ظاهر نه چندان جذاب و ضعف های فنی موجود هیچ گاه به محبوبیت H320 دست نیافت .
برلیانس H230 از یک موتور 1.5 لیتری 103 اسب بخاری بهره می برد که در سایر محصولات برلیانس نیز به کار رفته. در ابتدا این خودرو با دو گیربکس 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک AMT مونتاژ می شد.

 برلیانس H320

h320 

برلیانس سری H300 در دو مدل H320 و H330 طراحی شده است که اچ 320 از اواسط سال ۱۳۹۴ ابتدا از سوی سایپا و سپس توسط پارس خودرو به بازار خودرو های چینی عرضه شد .
برلیانس H320 با بدنه هاچبک تعبیه شده است که با توجه به شباهت ظاهری و آپشن و مشخصات فنی با برلیانس 330 یکسان می باشد و البته شباهت این خودرو به برخی محصولات قدیمی‌تر بی ام توانسته است توجهات زیادی را به سوی خود جلب کند.
برلیانس h320 ابتدا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری وارد بازار کشورمان شد اما با توجه به ضعف هایی که داشت با نمونه ۱.۶۵ لیتری و جعبه‌ دنده اصلاح‌شده جایگزین شد.

 برلیانس H330

h330

یکی دیگر از ماشین های پرطرفدار خودرو چینی ، برلیانس 330 می باشد که در واقع نسخه صندوق دار برلیانس 320 می باشد . این خودرو در سال 1393 تولید و در سال 1394 با بدنه سدان وارد بازار ایران شد .
همانطور که در بالا توضیح داده شد قطعات برلیانس h330 ابتدا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و و جعبه دنده دستی و گیربکس اتوماتیک وارد بازار کشورمان شد اما سپس با نمونه ۱.۶۵ لیتری و جعبه‌ دنده اصلاح‌شده جایگزین شد .

 برلیانس کراس (C3)

c3

برلیانس کراس یا برلیانس سی ۳ همان مدل کراس برلیانس H320 میباشد که با تغییر بخش های از بدنه مواجه شده است. البته این تغییرات تنها به ظاهر مربوط نمیشوند. این خودرو در دو مدل پیشرانه ۱.۵ و ۱.۶۵ لیتری تولید میشود. همچنین تنها یک مدل گیربکس برای آن در نظر گرفته شده است که یک گیربکس اتومات ۴ سرعته میباشد. در کل این برلیانس کراس ظاهر به مراتب جذاب تری نسبت مدل H320 داشته همین تغییرات جزئی باعث تعداد مخاطبین بیشتری برای این خودرو نیز شده است.

 

جدول مقایسه مدل‌های برلیانس

جدول مقایسه مدل‌های برلیانس